Gyakran ismételt kérdések

Szükséges regisztrálnom a megrendelés elküldéséhez?

Nem szükséges a regisztráció, de van rá lehetőség. Ha szeretnéd, hogy a következő vásárláskor már ne kelljen megadni az adataidat, akkor regisztrálj. Emellett a regisztráció előnye, hogy a rendelésed elküldését követően bármikor meg tudod tekinteni a megrendelésedet és annak állapotát (bár a rendelés állapotáról folyamatosan tájékoztatunk e-mailben).

 

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

A házhoz szállítás díja előreutalásos fizetés vagy online bankkártyás fizetés esetén (Magyarország területén belül):  1100 Ft.

Ha az utánvétes fizetést választod, akkor a házhoz szállítás díja (Magyarország területén belül):  1400 Ft.

20 000 Ft feletti megrendelés esetén a házhoz szállítás ingyenes!

 

Vannak olcsóbb szállítási módok is? Ezeknek mennyi a díja? 

A csomagodat kérheted csomagponton történő átvétellel is, ez esetben a szállítási díj kedvezőbb, mindössze 990 Ft. Csomagpontos átvétel esetén nincs lehetőség utánvétes fizetésre, ez az átvételi mód csak előreutalásos vagy online bankkártyás fizetés esetén választható!

20 000 Ft feletti megrendelés esetén is ingyenes a csomagpontra történő szállítás.

Ha külföldről vásárolsz, kérlek keress meg az info@bababiztonsagotthon.hu e-mail címen és rövid időn belül tájékoztatunk a házhoz szállítás díjáról.

 

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Tudjuk, hogy mennyire fontos minden szülő számára a gyermekének a biztonsága, ezért igyekszünk a megrendelt termékeket a lehető leghamarabb kiküldeni, hogy minél hamarabb használatba vehessétek. Ha a megrendelt termék van raktáron, akkor 2 munkanapon belül átveheted a terméket a futártól (ha délig beérkezik a megrendelésed vagy az átutalt összeg, akkor elképzelhető, hogy már másnap átveheted). Ha nincs raktáron a termék, akkor e-mailben jelezni fogjuk, hogy mikorra várható a termék érkezése. Ha Neked ez túl sok idő, akkor kérheted a megrendelésed törlését! Általánosságban elmondható, hogy ami fent van a webáruházban és megvásárolható, azaz betehető a kosárba, az van is raktáron. Kivéve az autósüléseket, azokat csak megrendelésre szerezzük be, de ha van a nagykereskedésben, akkor is hamar, akár 3-4 napon belül megérkezik hozzátok.  

 

 

Mi a történik, ha nem vagyok itthon és nem tudom átvenni a csomagot a futártól?

A kiszállítás napjáról e-mailben értesítünk, illetve a futárszolgálat SMS-ben is a kiszállítás reggelén. Az SMS a kiszállítás várható időpontját is megadja 3 órás időintervallumban. Ha ez Neked nem megfelelő, akkor nyugodtan hívd fel a futárt (a telefonszámát is az SMS tartalmazza) és egyeztess vele új időpontot, vagy ha a településen belül maradsz, akkor akár az átvétel helyszínét is módosíthatod (de ezt teljesíteni nem kötelességük a futároknak).

Ha a futár nem talál Téged otthon, akkor a megrendelés során általad megadott telefonszámon keresni fog Téged és új időpontot tudtok egyeztetni (természetesen ennek nincs plusz költsége a számodra).  Ha mégsem hívna vagy nem ér el, akkor 1-2 munkanap múlva ismét kiviszi a csomagot. 

Ha szeretnéd a futárt elérni, és egyeztetni vele a kiszállítás pontosabb időpontjáról vagy külön kérésed van hozzá (pl. ne csöngessen), akkor az SMS-ben található telefonszámon hívd a futárt!

 

 

Mi a helyzet, ha nem jól döntöttem és pl. a vásárolt termék mégsem alkalmas a mi fiókunkhoz, vagy nem tetszik a vásárolt ajtórács?

Semmi gond! Indoklás nélkül jelezd elállási szándékodat 14 napon belül, küldd vissza a terméket és mi visszafizetjük az árát. A visszaszállítás költsége azonban Téged terhel.

Csak arra kérünk, hogy óvatosan bontsd ki a terméket, hogy a visszaküldéskor szépen vissza tudd tenni a csomagolásába.  

Az elállási jogról bővebben ITT olvashatsz!