SZÁLLÍTÁSI IDŐ
Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a megrendelt termékek a lehető leghamarabb eljussanak a szülőkhöz, ezért igyekszünk minden termékből raktárkészletet fenttartani. A termék bemutató oldalán megjelenik a kiszállítás várható napja (ez általában 2 munkanap). Ez a dátum a délig leadott megrendelések esetében érvényes, és csak tájékoztató jellegű. Ha esetleg a termék nincs raktáron, akkor erről értesíteni fogunk és arról is, hogy mikorra várható a termék beérkezése hozzánk (ez általában csak néhány nap, de egyes termékek esetén előfordul 1-2 hét).
SZÁLLÍTÁSI DÍJ
Házhoz szállítás esetén:
30 000 Ft alatti rendelési összeg esetén: 1850 Ft
30 000 Ft és 50 000 Ft közti rendelési összeg esetén: 1000 Ft
50 000 Ft feletti megrendelés esetén a házhoz szállítás INGYENES
Csomagponton történő átvétel esetén a szállítási díj: 990 Ft (fizetési módként az utánvét nem választható)
30 000 Ft feletti megrendelés esetén a GLS-csomagponton történő átvétel: INGYENES
FIZETÉSI DÍJ:
Utánvéttel történő fizetés díja: 350 Ft
Előreutalásos fizetésnek és online bankkártyás fizetésnek nincs kezelési díja.
Házhoz szállítás:
előreutalással vagy online bankkártyával fizetve | utánvéttel fizetve a futárnak | |
30 000 Ft alatti megrendelés esetén | 1850 Ft | 2200 Ft |
30 000 Ft - 50 000 Ft közti megrendelés esetén | 1000 Ft | 1350 Ft |
50 000 Ft feletti megrendelés esetén | 0 Ft | 350 Ft |
GLS-csomagponton történő átvétel:
előreutalással, online bankkártyával fizetve | |
30 000 Ft alatti megrendelés esetén | 990 Ft |
30 000 Ft feletti megrendelés esetén | 0 Ft |
Amit tudnod kell a különböző szállítási módokról
Házhoz szállítás futárral
A kiszállítást munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül a GLS futárszolgálat végzi. A futárszolgálat a kiszállítás reggelén SMS-ben értesíteni fog a futár érkezésének várható időpontjáról 3 órás időintervallumban megadva. Az SMS a futár telefonszámát is tartalmazza, így könnyedén felveheted vele a kapcsolatot és egyeztetni tudsz vele. A futár 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Ha a futár a megadott címen nem talál senkit, akkor telefonon megpróbálja felvenni a kapcsolatot a Címzettel és új kiszállítási időpontot egyeztetnek. Ha nem sikerül elérnie a Címzettet, akkor a futár 2-3 munkanapon belül ismét megkísérli a csomag kiszállítását. Ha ekkor sem sikerül a csomag kézbesítése, akkor a csomagot visszaküldi hozzánk. A csomagot újra elküldeni csak akkor áll módunkban, ha a Címzett a sikertelen kézbesítés díját is megfizeti.
A GLS Ügyfélszolgálati telefonszáma: 06-29-88-67-00.
GLS-csomagponton történő átvétel
A megvásárolt, megrendelt termékeket a megrendelés során kiválasztott GLS-csomagponton tudod átvenni. A GLS futárszolgálat SMS-ben értesítőt küld, amikor a csomagot leteszi a címzett csomagponton és onnantól kezdve átvehető a csomag 5 napon belül.
Ezen átvétel esetén fizetési módként csak az előreutalást vagy az online bankkártyás fizetést választhatod, utánvétes fizetésre nincs lehetőség. A megrendelést követően kapni fogsz egy automatikus visszaigazoló e-mailt, de ez nem tartalmazza a bankszámlaszámot. Azt csak a raktárkészlet ellenőrzését követően küldjük meg e-mailben.
Előfordulhat, hogy nagyobb méretű csomagokat pl. ajtórácsot, autósülést, legurulásgátlót nem tudnak a csomagpontok fogadni, ilyen termékek vásárlása esetén kérlek ne válaszd ezt az átvételi módot!