Szállítási információk

Szállítási idő

Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a megrendelt termékek a lehető leghamarabb eljussanak a szülőkhöz, ezért igyekszünk minden termékből raktárkészletet fenttartani. A termék bemutató oldalán megjelenik a kiszállítás várható napja. Ez a dátum azonban csak a délig leadott megrendelések esetében érvényes, és csak tájékoztató jellegű.

Ha a termék van raktáron (ezt tájékoztató jelleggel láthatod a termék oldalán), akkor a terméket 1-3 napon belül kiszállítjuk a megadott címre. Ha nincs raktáron, akkor erről értesíteni fogunk és arról is, hogy mikorra várható a termék beérkezése hozzánk (ez általában csak néhány nap, de egyes termékek esetén előfordul, hogy 1-2 hét). 

 

Házhoz szállítás díja

-  előreutalás vagy online bankkártyás fizetés esetén 1100 Ft,

- utánvétes fizetés (futárnál történő fizetés készpénzzel vagy bankkártyával)  esetén 1400 Ft.

- 20 000 Ft feletti megrendelés esetén a házhoz szállítás INGYENES!

 

előreutalással vagy online bankkártyával fizetve utánvéttel fizetve a futárnak
20 000 Ft alatti megrendelés esetén 1100 Ft 1400 Ft
20 000 Ft feletti megrendelés esetén 0 Ft 0 Ft

 

GLS-CSOMAGPONTON TÖRTÉNŐ ÁTVÉTEL ESETÉN

GLS-csomagponton történő átvétel választása esetén csak az előreutalásos vagy online bankkártyás fizetés választható, helyszínen történő utánvétes fizetésre nincs lehetőség. 

- Díja: 990 Ft 

- 20 000 Ft feletti megrendelés esetén INGYENES a csomagküldés GLS-csomagpontra is!

 

előreutalással, online bankkártyával fizetve
20 000 Ft alatti megrendelés esetén 990 Ft
20 000 Ft feletti 0 Ft

 

Amit tudnod kell a különböző szállítási módokról

Házhoz szállítás futárral 

A kiszállítást munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül a GLS futárszolgálat végzi. A futárszolgálat a kiszállítás reggelén SMS-ben értesíteni fog a futár érkezésének várható időpontjáról 3 órás időintervallumban megadva.  Az SMS a futár telefonszámát is tartalmazza, így könnyedén felveheted vele a kapcsolatot és egyeztetni tudsz vele. A futár 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Ha a futár a megadott címen nem talál senkit, akkor telefonon megpróbálja felvenni a kapcsolatot a Címzettel és új kiszállítási időpontot egyeztetnek. Ha nem sikerül elérnie a Címzettet, akkor a futár 2-3 munkanapon belül ismét megkísérli a csomag kiszállítását. Ha ekkor sem sikerül a csomag kézbesítése, akkor a csomagot visszaküldi hozzánk. A csomagot újra elküldeni csak akkor áll módunkban, ha a Címzett a sikertelen kézbesítés díját is megfizeti.

A GLS Ügyfélszolgálati telefonszáma: 06-29-88-67-00.  

GLS-csomagponton történő átvétel

A megvásárolt, megrendelt termékeket a megrendelés során kiválasztott GLS-csomagponton tudod átvenni.  A GLS futárszolgálat SMS-ben értesítőt küld, amikor a csomagot leteszi a címzett csomagponton és onnantól kezdve átvehető a csomag 5 napon belül.

Ezen átvétel esetén fizetési módként csak az előreutalást vagy az online bankkártyás fizetést választhatod, utánvétes fizetésre nincs lehetőség.  A megrendelést követően kapni fogsz egy automatikus visszaigazoló e-mailt, de ez nem tartalmazza a bankszámlaszámot. Azt csak a raktárkészlet ellenőrzését követően küldjük meg e-mailben. 

Előfordulhat, hogy nagyobb méretű csomagokat pl. ajtórácsot, autósülést, legurulásgátlót nem tudnak a csomagpontok fogadni, ilyen termékek vásárlása esetén kérlek ne válaszd ezt az átvételi módot!