SZÁLLÍTÁSI IDŐ
Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a megrendelt termékek a lehető leghamarabb eljussanak a szülőkhöz, ezért igyekszünk minden termékből raktárkészletet fenttartani. A termék bemutató oldalán megjelenik a kiszállítás várható napja (ez általában 2 munkanap). Ez a dátum a délig leadott megrendelések esetében érvényes, és csak tájékoztató jellegű. Ha esetleg a termék nincs raktáron, akkor erről értesíteni fogunk és arról is, hogy mikorra várható a termék beérkezése hozzánk (ez általában csak néhány nap, de egyes termékek esetén előfordul 1-2 hét).
SZÁLLÍTÁSI DÍJ
Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal: 1600 Ft
GLS futárszolgálattal: 1900 Ft
MPL PostaPontra (posta, MOL-kút, COOP-üzlet) illetve MPL-csomagautomatába történő szállítás díja: 1100 Ft (fizetési módként az utánvét nem választható)
GLS-Csomagpontra, illetve GLS-csomagautomatába történő szállítás díja: 1300 Ft (fizetési módként az utánvét nem választható)
50 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás: INGYENES
FIZETÉSI DÍJ:
Utánvéttel történő fizetés díja: 390 Ft
Előreutalásos fizetésnek és online bankkártyás fizetésnek nincs kezelési díja.
Házhoz szállítás MPL-lel vagy GLS-sel:
előreutalással vagy online bankkártyával fizetve | utánvéttel fizetve a futárnak | |
50 000 Ft alatti megrendelés esetén |
MPL: 1600 Ft GLS: 1900 Ft |
MPL: 1990 Ft GLS: 2290 Ft |
50 000 Ft feletti megrendelés esetén |
MPL: 0 Ft GLS: 0 Ft |
MPL: 390 Ft GLS: 390 Ft |
MPL-PostaPonton, GLS-csomagponton történő átvétel:
előreutalással, online bankkártyával fizetve | |
50 000 Ft alatti megrendelés esetén |
MPL: 1100 Ft GLS: 1300 Ft |
50 000 Ft feletti megrendelés esetén |
MPL: 0 Ft GLS: 0 Ft |
Amit tudnod kell a különböző szállítási módokról
Házhoz szállítás futárral
A kiszállítást munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül az MPL vagy a GLS futárszolgálat végzi (a futárszolgálatot a vásárló választja ki a megrendelési folyamat során). A futárszolgálat a kiszállítás reggelén SMS-ben értesíteni fog a futár érkezéséről. Az SMS a futár telefonszámát is tartalmazza, így könnyedén felveheted vele a kapcsolatot és egyeztetni tudsz vele. A futár 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Ha a futár a megadott címen nem talál senkit, akkor telefonon megpróbálja felvenni a kapcsolatot a Címzettel és új kiszállítási időpontot egyeztetnek. Ha nem sikerül elérnie a Címzettet, akkor az MPL futár másnap, a GLS-futár pedig 2-3 munkanapon belül ismét megkísérli a csomag kiszállítását. Ha ekkor sem sikerül a csomag kézbesítése, akkor az MPL-futár a legközelebbi postán leteszi a csomagot, ahol még 5 napig átvehető, azonban a GLS futár a postán nem tudja letenni a csomagot, ő visszaküldi hozzánk.
A csomagot bármelyik futárszolgálat esetén újra elküldeni csak akkor áll módunkban, ha a Címzett a sikertelen kézbesítés díját is megfizeti.
MPL Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06-1-767-8282
A GLS Ügyfélszolgálati telefonszáma: 06-29-886-700
MPL-PostaPonton vagy GLS-csomagponton történő átvétel
A megvásárolt, megrendelt termékeket a megrendelés során kiválasztott MPL-PostPonton vgy GLS-csomagponton tudod átvenni. A futárszolgálat SMS-ben értesítőt küld, amikor a csomagot leteszi a megrendelés során általad kiválasztott PostaPonton, Csomagponton vagy automatában, és onnantól kezdve átvehető a csomag 5 napon belül.
Ezen átvétel esetén fizetési módként csak az előreutalást vagy az online bankkártyás fizetést választhatod, utánvétes fizetésre nincs lehetőség. A megrendelést követően kapni fogsz egy automatikus visszaigazoló e-mailt, de ez nem tartalmazza a bankszámlaszámot. Azt csak a raktárkészlet ellenőrzését követően küldjük meg e-mailben.
Nagyobb méretű csomagokat pl. ajtórácsot, autósülést, legurulásgátlót nem tudnak a csomagautomaták fogadni, ilyen termékek vásárlása esetén kérlek ne válaszd ezt az átvételi módot!